در حال بارگذاری...

برند لویی ویتون

با برند لویی ویتون بیشتر آشنا شوید

  • لویی ویتون در ۴ اوت ۱۸۲۱ در «آنچای»، یک دهکده‌ی کوچک در منطقه‌ای کوهستانی در شرق فرانسه متولد شد. لویی به دلیل مشکلات خانوادگی کودکی بسیار سخطی را پشت سر گذاشت
  • در سال ۱۸۵۴ لویی ویتون که پسر یک نجار بود که این شرکت را تأسیس کرد. لویی با ساختن چمدان، کیف، ساک سفری و وسایل مورد نیاز مسافرت، نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت. در آن زمان، تنها اشخاص بسیار ثروتمند جامعه توانایی مالی رفتن به سفر در تعطیلات را داشتند.
    چهار سال پس از افتتاح کارگاه چمدان سازی خود برای اولین بار یک چمدانی ساخت که به جای چرم از کرباس خاکستری استفاده شده بود که سبک‌تر و بادوام‌تر از چمدان‌های دیگر بود و همچنین در برابر نفوذ نم و رطوبت هم مقاومت بیشتری داشت.

    در قرن هجدهم یکی از بزرگترین مشکلات مسافران این بود که در جاده‌های بین راهی اغلب مورد حمله‌ی دزدها قرار می‌گرفتند و چمدان‌هایشان سرقت می‌شد. در سال ۱۸۸۶ لویی ویتون و پسرش جورج ویتون از قفل‌های جدیدی برای چمدان‌های تولیدیشان استفاده کردند. آن‌ها چندین سال روی طراحی قفل‌های جدید کار کردند و آن را توسعه دادند تا در نهایت جورج توانست با کمک پدرش انقلابی در صنعت ساخت چمدان پدید آورد و قفل کاملا جدیدی را برای چمدان‌های ویتون اختراع کند.


  • لویی ویتون در سن ۷۰ سالگی در سال ۱۸۹۲ درگذشت و پس از او پسرش با توصعه دادن این میراث پدری برند لویی ویتون را جهانی و در سال ۱۸۹۶ لوگوی معروف لویی ویتون امروزی را که ت،سط جورج طراحی شد را ثبت کرد و از آن به بعد با نام مخصر LV هم استفاده شد.
  • در سال ۱۸۵۴ در زمان افتتاح کارگاه لویی ویتون تنها ۲۰ کارگر در این کارگاه مشغول به کار بودند اما در سال ۱۹۰۰، تعداد کارگران کارگاه به ۱۰۰ نفر رسیده بود و در سال ۱۹۱۴ رشد شرکت به اندازه‌ای زیاد شده بود که ۲۲۵ کارگر در این کارگاه کار می‌کردند.

  • از قرن نوزدهم تا به حال، لویی ویتون از مواد اولیه‌ی خلاقانه‌ای برای تولید محصولات خود استفاده کرده است که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان روی، مس، چوب، کرباس، چرم‌های طبیعی از پوست گوساله، کروکدیل، تمساح، فیل، مارمولک، والروس، مار و فوک دریایی را نام برد.
  • بیشتر کیف‌های این برند دست‌دوز هستند و تولید هر کیف دستی یک هفته زمان می‌برد و این موضوع تا حدودی علت قیمت بالای محصولات آن را توجیه می‌کند. کیفیت محصولات این برند به‌ اندازه‌ای زیاد است که شما با تهیه‌ی یکی از کیف‌های برند لویی ویتون می‌توانید بیش از ۲۰ سال از آن‌ها استفاده کنید؛ زیرا طراحی آن‌ها هیچ ‌موقع قدیمی نمی‌شود و همه‌ی آن‌ها از مراحل سختی عبور می‌کنند تا کیفیت‌سنجی و وارد بازار شوند.
 
 

یک پاسخ به “برند لویی ویتون”

  1. reza

    پاسخ

    داستان برند لویی ویتون منو شگفت زده کرد. سپاس از مطالب جذابی که در وبلاگ به اشتراک می گذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 

سبد خرید

بستن